Händer det nåt?

På vissa fronter - JA. Massor. Om vi backar bandet ända till lördag kväll så åkte jag hem till Hanna på kvällen. Åt helt orimliga mängder kinamat, pratade i många många timmar och sov som en prinsessa på hennes soffa. Fint.
 
Söndag morgon lämnade jag Falun vid 10 och for till poolen och simmade mina två promenadkilometer. Ångrade tilltaget lite eftersom vädret var helt magiskt. Men. Efter simmet välte jag Meckis ur soffan och fick ut honom på promenad. Hur skönt? Jätteskönt.
 
På söndag eftermiddag var vi på kalas hos Ida som fyllt 28. Det fanns plats för helt orimligt mycket fika. Och det slutade med att JAG också fick ett fång blommor. Av Emma som missade mitt kalas. Tack!
 
Måndag då. Jobb och jobb och ångest inför det faktum att jag skulle leverera FTP-test på cykeln på kvällen. Vad är det? Jo basically ska du cykla i 20 minuter på så hög snitteffekt du kan. Jag körde den variant som finns inbyggd i Trainer Road och den startar med en uppvärmning som innehåller 3x1 minut race och sen en femminuters testintervall där man ska lyckas uppskatta den effekt som man sen ska palla i 20 minuter. Jag vet inte hur det gick. Jag vet bara att förra gången så snittade jag 213 W och denna gång 228 så kanske har det hänt något. Hur som helst är detta test sjukt jobbigt. Sjukt jobbigt.  
 
På tisdag morgon hängde jag i poolen och kajkade runt en stund och så levererade jag ett fullsatt spinningpass på kvällen. Amazing. Förra veckan var jag så trött och konstig men den här gången kändes det bra och kul. Det blev 3x5 plus 5x3 minuter med progress. Svettigt.
 
På onsdagen ville mästerfotograf Marre hänga i gymmet med mig. Morgongym! And this is how we enter.
 
Alla proffsbloggare har väl nån som fotar dem. Eller?
 
Förra gången hon insisterade på knäböj så kunde jag inte  gå samma kväll för att jag hade så mycket träningsvärk. Den här kvällen kunde jag faktiskt springa 14 kilometer. Och jag vill säga att jag är nöjd. Som fan. Jag valde odubbat och asfalt och lite mindre kläder och kunde trippa runt med behaglig puls trots att tempot var lite lite högre än jag brukar. Dock inte högt. Och inte utan sportskada. Mitt pulsband skaver sönder mig. Det här är kanske det närmaste en tuttbild du kommer idag. Vad vet jag. Jag bjuder på den.
 

Idag är det fredag och jag har jagat Simpis i poolen på morgonen. Vi körde hennes pass med 10x50 halvmjäkigt och 10x100 också halvmjäkigt och avslutade med 5x50 max. Alltså jag-vill-nästan-kräkas-max. Jag gillar ju sånt. Särskilt gillar jag att jaga på min Simpis. Hon simmade under 40s på den sista. Ni ser väl vilken sadist jag är.

FREEEEEDAG. Vad ska du göra? Jag checkar ut och drar på spa. Hörs Hej!