Ödesdag

De två senaste eftermiddagarna har sett ut ungefär såhär på Lissgårn.
 
Skidåkning på tv och svenska flaggan i högsta hugg. Tur att han plockade fram den för det blev ju seger i båda loppen. Hurraaaa!! Båda dagarna fick vi fira med rester av min födelsedagskaka. Jagvillintesedenmer!!
 
Idag är det en ödesdag gånger tretusen i det här huset. Kanske avgörs allas framtid idag. Inklusive min egen. VD:n kom in till mig igår och berättade att jag skulle få ett varsel idag. Alltså få veta vad som händer med mig när jag är klar med exjobbet. Det kan innebära att jag har ett jobb snart. Det kan även innebära att jag är sysslolös snart. Nervar sönder. Jag tänker i alla fall fira att jag sent igår kväll skickade iväg min rapport till opponent och examinator. Ett första steg mot klart. Det firandet blir en lunchdejt med min allra bästaste finaste vän. Sen ska jag slänga ihop en kick-ass-presentation och ställa in mig på att det ska bli fantastiskt roligt att få berätta om det här arbetet för hela världen. Lite kul ska det ju faktiskt bli.