Hur vet facebook?

Det här var nästan det första jag såg när jag scrollade igenom facebook-flödet på morgonen
 
 
Ironiskt. Hur vet facebook att min vadmuskel fortfarande är som en liten tennisboll efter gårdagens krampande i poolen? Men tack för tipset. Jag ska, jag ska, jag skaaaa!!
 
Vaden gör sig lite väl mycket påmind idag. Som det faktum att mitt vänsterben i vanliga fall är lite för kort för att nå till kopplingspedalen i bilen. Imorse protesterade både vaden och bilen när jag försökte växla. Det oroar inför lördag. Jag brukar inte få kramp när jag springer. Två gånger har jag fått det. Den första gången hade jag blöta och kalla cykelben på triathlon. Den andra gången sprang jag 22km. Nu ska det springas 21,1 plus att risken finns att det regnar och är kallt. Om utgångsläget är halvt kramp redan från start känns det ju inte jättepeppigt. Tvångsmassage på agendan ikväll. Och magnesium.